Bieži uzdotie jautājumi - Vispārīgie jautājumi
1. Kur es varu apskatīt jūsu izstrādājumus pirms pasūtīšanas?
2. Vai es varu pasūtīt produktu, ja esmu ārpus Baltijas valstīm?
3. Vai es varu pasūtīt Memory kristālu ar pelniem, ja esmu no Somijas?
4. Vai jūs izsniedzat autentiskuma sertifikātu par Memory kristālos izmantotajiem pelniem?
Pasūtīšana un piegāde
5. Kā jūs nodrošināt, ka pelni netiek sajaukti?
6. Kā man nosūtīt jums pelnus?
7. Kā pelni tiek ievietoti urnā?
8. Kāpēc lielākā daļa jūsu urnu ir paredzētas tiešai pelnu ievietošanai, nevis izmantojot standarta plastmasas konteineru?
9. Cik ilgs ir ražošanas process?
10. Kā tiek iepakoti produkti sūtīšanai, lai nodrošinātu, ka tie nesaplīst?
Izstrādājumu informācija
11. Kā tiek aizsargāti pelni urnā, ja stikla vai keramikas urna saplīst?
12. Vai visi kristāla izstrādājumi tiek ražoti Čehijā?
13. Kā es varu atpazīt oriģinālu Memory Crystal izstrādājumu?
14. Vai es varu pasūtīt pielāgotu dizainu vai gravējumu uz urnas?
15. Kādi materiāli tiek izmantoti jūsu urnām, piemiņas stiklam un rotaslietām?
16. Vai es varu izvēlēties Memory kristāla krāsu?
17. Vai ir iespējams pelnu vietā iekausēt mājdzīvnieka spalvu vai matu šķipsnu?
18. Vai es varu atgriezt vai apmainīt izstrādājumu?
Vairumtirdzniecība & B2B
19. Esmu apbedīšanas biroja pārstāvis un vēlos piedāvāt jūsu produktus. Ko man darīt?
20. Vai jūs piedāvājat vairumtirdzniecības atlaides apbedīšanas birojiem?
21. Kā es varu pieteikties savā kontā?
22. Ko darīt, ja esmu vairumtirdzniecības klients, bet redzu cenas tikai ar PVN?
23. Cik ilgs ir vairumtirdzniecības pasūtījuma apstrādes laiks?
24. Vai jūs nodrošināt apmācību vai vadlīnijas apbedīšanas biroju darbiniekiem par jūsu produktu prezentēšanu ģimenēm?
25. Vai es varu iegādāties paraugu produktus, lai tos demonstrētu klientiem?
26. Kādas maksājumu iespējas ir pieejamas vairumtirdzniecības / gala klientiem?