Bieži uzdotie jautājumi - Vispārīgie jautājumi
1. Kur es varu apskatīt jūsu izstrādājumus pirms pasūtīšanas?
Pašlaik lielāko daļu mūsu produktu var apskatīt galvenokārt mūsu uzņēmuma galvenajā birojā Česká Lípa, Čehijā. Tomēr mēs paplašinām savu partneru apbedīšanas biroju tīklu Baltijā, kur būs pieejami paraugi. Partneru sarakstu varat atrast galvenās izvēlnes sadaļā "Partneri".
2. Vai es varu pasūtīt produktu, ja esmu ārpus Baltijas valstīm?
Jā, mēs piegādājam visā Eiropā. Piegādes izmaksas un termiņi var atšķirties atkarībā no galamērķa. Tomēr, ja atrodaties ārpus Latvijas, Lietuvas, Igaunijas un Somijas, lūdzu, sazinieties ar mums, un mēs jūs savienosim ar atbilstošo pārdošanas pārstāvi jūsu reģionā. No šī e-veikala preces ir iespējams piegādāt tikai uz iepriekš minētajām četrām valstīm.
3. Vai es varu pasūtīt Memory kristālu ar pelniem, ja esmu no Somijas?
Diemžēl tas nav iespējams cilvēku kremācijas pelniem. Somijas likumdošana neļauj manipulēt vai sadalīt cilvēku pelnus, kas nozīmē, ka Memory kristālus ar pelniem nevar izgatavot, ja kremācija notikusi Somijā. Vienīgā iespēja ir veikt kremāciju citā valstī.
Tomēr šis ierobežojums neattiecas uz mājdzīvnieku kremācijas pelniem, un visus mūsu Memory kristālus var pasūtīt mājdzīvniekiem.
Mēs joprojām varam piegādāt visas mūsu urnas uz Somiju.
4. Vai jūs izsniedzat autentiskuma sertifikātu par Memory kristālos izmantotajiem pelniem?
Jā, katram Memory kristālam automātiski tiek pievienots Autentiskuma sertifikāts. Šis sertifikāts satur informāciju par aizgājēju un unikālu identifikācijas kodu, kas piešķirts piemiņas stiklam, nodrošinot, ka pelni nekad netiek sajaukti vai pazaudēti. Mūsu process ievēro stingras izsekošanas procedūras, lai garantētu, ka katrs kristāls satur tikai klienta nodrošinātos pelnus.
Pasūtīšana un piegāde
5. Kā jūs nodrošināt, ka pelni netiek sajaukti?
Mums ir stingra identifikācijas procedūra. Kad pelni nonāk mūsu uzņēmumā, tiem nekavējoties tiek piešķirts unikāls numurs, kas tiek pievienots traukam, visiem saistītajiem dokumentiem un galaproduktam. Šis numurs ir arī iegravēts nelielā tekstā tieši uz piemiņas stikla un norādīts sertifikātā, kas apliecina pareizo pelnu izmantošanu. Viss process tiek uzraudzīts ar drošības kamerām, kas padara jebkādu sajaukšanos neiespējamu. Jebkuri neizmantotie pelni tiek cieņpilni atgriezti kopā ar pabeigto produktu.
6. Kā man nosūtīt jums pelnus?
Ir divas iespējas:
1) Nosūtīšana paša spēkiem:
Jūs varat nosūtīt nelielu daudzumu (aptuveni pusi tējkarotes) pelnu uz mūsu uzņēmumu pēc iepriekšējas saziņas ar mums. Lūdzu, ievērojiet norādījumus sadaļā
Instrukcijas pelnu nosūtīšanai
2) Izmantojot apbedīšanas pakalpojumu:
Tādos valstīs kā Čehija, Slovākija, Vācija un Polija mēs cieši sadarbojamies ar apbedīšanas birojiem, kuri var profesionāli savākt un nosūtīt pelnus jūsu vārdā.
Ja jūsu izvēlētais apbedīšanas birojs vēl nepiedāvā mūsu produktus, jūs varat parādīt viņiem mūsu mājaslapu un ieteikt sazināties ar mums sadarbības nolūkos.
Instrukcijas pelnu nosūtīšanai – precīza procedūra:
a) Jūs (vai apbedīšanas birojs / krematorija) paņemsiet pusi tējkarotes pelnu un ievietosiet tos nelielā plastmasas traukā vai biezākā plastmasas maisiņā un nosūtīsiet uz šādu adresi:
Memory Crystal s.r.o.
Dubice 32
47001 Česká Lípa
Čehija
+420732846660 (Tereza Němečková)
Ir ieteicams uz maisiņa vai aploksnes uzrakstīt mirušā vārdu, dzimšanas datumu un miršanas datumu, vai vismaz šo informāciju ievietot aploksnē uz atsevišķa papīra. Šī informācija ir nepieciešama sertifikātam.
b) Mēs nosūtīsim jums priekšapmaksas rēķinu par produkta cenu + piegādes izmaksām, kas būs jāpārskaita uz mūsu kontu (piemēram, kā SEPA maksājums). Kad maksājums būs saņemts, mēs sāksim jūsu pasūtījuma apstrādi un iekļausim to ražošanas grafikā. Taču neaizmirstiet nosūtīt pelnus!
Ražošanas laiks ir aptuveni 5–7 nedēļas. Mums ir liels pasūtījumu apjoms, tāpēc lūdzam būt pacietīgiem.
c) Katram pelnu maisiņam tiek piešķirts unikāls numurs. Turklāt viss process tiek uzraudzīts ar kamerām. Jūs arī saņemsiet sertifikātu, kas apliecina, ka izmantotie pelni pieder jūsu tuviniekam.
d) Kad viss būs pabeigts, mēs jūs informēsim un nosūtīsim paku kopā ar Itella izsekošanas numuru.
7. Kā pelni tiek ievietoti urnā?
Pelnu pārvietošana dekoratīvā urnā ir izplatīta prakse visā pasaulē. Mūsu reģionā to parasti veic apbedīšanas birojs ar īpašnieka atļauju. Klienti var būt klāt pārvietošanas laikā, vienojoties ar apbedīšanas biroju. Pēc pārvietošanas urna var tikt aizzīmogota ar līmi.
8. Kāpēc lielākā daļa jūsu urnu ir paredzētas tiešai pelnu ievietošanai, nevis izmantojot standarta plastmasas konteineru?
Mūsu urnām nav dizaina ierobežojumu, kas ļauj izveidot elegantākas un estētiski pievilcīgākas formas, salīdzinot ar standarta konteineriem. Tas mums sniedz brīvību piedāvāt plašu unikālu urnu klāstu, kas atbilst dažādām gaumēm.
Plastmasas pelnu konteineri ierobežo urnas formu, taču gandrīz katrā kategorijā mums ir daži modeļi, kas var ietilpināt standarta plastmasas ieliktni.
9. Cik ilgs ir ražošanas process?
Augstā pieprasījuma un mūsu ražošanas amatnieciskās dabas dēļ Memory kristāla izgatavošana parasti aizņem 5–7 nedēļas. Ražošana sāksies pēc tam, kad būs veikts pilns priekšapmaksas rēķina maksājums. Mēs novērtējam jūsu pacietību, jo katrs priekšmets tiek izgatavots individuāli ar lielu rūpību un cieņu.
10. Kā tiek iepakoti produkti sūtīšanai, lai nodrošinātu, ka tie nesaplīst?
Mēs jau vairākus gadus nosūtām trauslus stikla izstrādājumus visā Eiropā un esam uzkrājuši lielu pieredzi drošā iepakošanā. Mūsu izstrādājumi tiek rūpīgi iesaiņoti un ievietoti triecienizturīgā iepakojumā, lai samazinātu bojājumu risku.
Bojājumi ir ļoti reti, taču, ja stikla urna vai Memory stikla izstrādājums nonāk pie jums bojāts, mēs to nomainīsim bez maksas. Tomēr, tā kā katrs Memory kristāls tiek izgatavots ar rokām, ražošana aizņems vēl 5–7 nedēļas.
Mēs iesakām saglabāt nelielu daudzumu pelnu, pat ja piemiņas priekšmets jau ir izgatavots.
Izstrādājumu informācija
11. Kā tiek aizsargāti pelni urnā, ja stikla vai keramikas urna saplīst?
Visām stikla un keramikas urnām ir aizsargmaisiņš, kas droši satur pelnus. Ja urna saplīst, pelni paliek droši noslēgti maisiņā.
12. Vai visi kristāla izstrādājumi tiek ražoti Čehijā?
Mēs radām kristāla izstrādājumus no sākotnējās idejas līdz gala dizainam Čehijā. Stikla pūšana, griešana, gravēšana, slīpēšana, urbšana, apdare, sudrabošana, lakošana – viss tiek veikts mūsu darbnīcā. Tikai SeeYou sudraba rotaslietas tiek ražotas Nīderlandē, taču pelni un speciālā sveķu pildviela tiek pievienoti mūsu galvenajā birojā.
13. Kā es varu atpazīt oriģinālu Memory Crystal izstrādājumu?
Oriģinālais ©Memory Crystal ir patentēts, un vienīgais patenta turētājs ir Dalibors Novāks, uzņēmuma Memory Crystal s.r.o. īpašnieks.
Katra autentiskā stikla piemiņas lieta tiek izgatavota ar rokām, izmantojot augstākās kvalitātes Čehijas kristālu mūsu pašu stikla darbnīcā Česká Lípa, Čehijā. Katrs dizains ir unikāls un ekskluzīvi radīts mūsu uzņēmumā.
Memory kristāli tiek izgatavoti, kausējot nelielu mīļotā cilvēka pelnu daudzumu augstas kvalitātes kristālā stikla veidošanas procesā. Šī unikālā tehnika nodrošina skaistu un ilgstošu piemiņu. Mūsu kolekcijā ir dažādas formas, tostarp pilieni, piramīdas, eļļas lampas, svečturi, kuloni, rokassprādžu krelles, slīpēti dārgakmeņi gredzeniem un pielāgotas skulptūras.
Mēs nodrošinām visaugstāko rūpību un cieņu, strikti identificējot pelnus visa ražošanas procesa laikā. Mūsu darbnīca tiek uzraudzīta ar kamerām, un pēc pieprasījuma jūs varat personīgi vērot sava Memory stikla izgatavošanu.
Katrai piemiņas lietai tiek piešķirts unikāls identifikācijas kods un autentiskuma sertifikāts, kas apliecina, ka izmantoti tikai jums piegādātie pelni.
Memory Crystal s.r.o. sadarbojas ar lielāko daļu apbedīšanas biroju Čehijā un ir Nacionālās Apbedīšanas Direktoru Asociācijas (FIAT-IFTA) biedrs.
Ja jums rodas šaubas par produkta autentiskumu, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu tereza.nemeckova@memorycrystal.cz.
14. Vai es varu pasūtīt pielāgotu dizainu vai gravējumu uz urnas?
Visi mūsu produkti tiek izgatavoti ar rokām, taču pielāgotas urnu formas nav iespējamas, jo parasti tās tiek ražotas, izmantojot iepriekš sagatavotas veidnes. Tāpat arī urnas krāsu mainīt nav iespējams, jo mēs izmantojam rūpīgi kontrolētas krāsu partijas, lai nodrošinātu vienmērīgu izskatu.
Ja vēlaties pilnībā pielāgotu stikla skulptūru ar iekausētiem pelniem, mēs varam apsvērt unikāla dizaina izveidi. Tomēr lūdzu ņemt vērā, ka šāda pasūtījuma cena var būt 3 līdz 10 reizes augstāka nekā standarta produktiem.
Personīgai pielāgošanai mēs piedāvājam gravēšanu uz stikla urnām. Ja konkrētam produktam ir pieejama gravēšana, produkta lapā atradīsiet teksta lauku, kur varat ievadīt vēlamo uzrakstu. Tekstam jāiekļaujas pieejamajā urnas vai tās pamatnes virsmā, lai nodrošinātu kvalitatīvu iegravējumu.
15. Kādi materiāli tiek izmantoti jūsu urnām, piemiņas stiklam un rotaslietām?
Mūsu kolekcijā ir urnas no stikla, keramikas, koka un misiņa. Katrs materiāls ir rūpīgi izvēlēts, lai nodrošinātu gan izturību, gan eleganci.
Mēs piedāvājam arī piemiņas rotaslietas, kas izgatavotas no 925 proves sudraba vai nerūsējošā tērauda. Sakarā ar augsto un mainīgo zelta cenu mēs nepiedāvājam rotaslietas no tīra zelta, taču daži sudraba izstrādājumi var būt pārklāti ar dzelteno vai rozā zeltu, un šī iespēja ir skaidri norādīta attiecīgajiem produktiem.
16. Vai es varu izvēlēties Memory kristāla krāsu?
Dažos gadījumos Memory kristālu var tonēt noteiktā krāsā. Ja šī opcija ir pieejama, tā būs skaidri norādīta produkta lapā.
Pēc noklusējuma Memory kristāls tiek izgatavots no caurspīdīga kristāla stikla ar iekausētiem pelniem. Dažos dizainos mēs piedāvājam arī 24 karātu zelta pievienošanu vai krāsainu tonējumu pēc izvēles.
Tiem, kas dod priekšroku dabiskam un minimālistiskam izskatam, vienmēr ir iespējams izvēlēties tīru kristāla stiklu ar pelniem bez jebkādas papildu krāsas.
17. Vai ir iespējams pelnu vietā iekausēt mājdzīvnieka spalvu vai matu šķipsnu?
✅ Stikla izstrādājumi:
Jā, papildus kremācijas pelniem mēs varam Memory kristālā iekausēt arī nelielu daudzumu mājdzīvnieka spalvas vai cilvēka matu.
Ja kremācija nav veikta, mēs varam mūsu stikla darbnīcā pārvērst matus par kremācijas pelniem un izmantot tos piemiņas stikla izgatavošanā. Šī ir alternatīva tiem, kas izvēlējušies tradicionālo apbedīšanu, bet tomēr vēlas saglabāt piemiņas priekšmetu.
Izņēmums: Produktā MCV1 matus var ievietot stikla dobumā bez karstuma iedarbības. Atšķirībā no standarta Memory stikla, kur pelni vai mati tiek iekausēti izkausētā stiklā, šajā dizainā mati tiek ievietoti aukstā veidā noslēgtā kamerā stikla iekšpusē.
✅ Sudraba rotaslietas ar redzamiem pelniem:
Sudraba rotaslietās var papildus pelniem iestrādāt īpašā sveķī arī nelielu daudzumu matu vai dzīvnieka spalvu, kā arī citus sīkus priekšmetus, piemēram, kaltētus ziedus, mātes pienu, tekstila šķiedras, papīru, smiltis vai augsni.
18. Vai es varu atgriezt vai apmainīt izstrādājumu?
🔹 Individuāliem klientiem – neizmantotas un nebojātas urnas bez personalizēta teksta var atgriezt vai apmainīt 14 dienu laikā.
🔹 Vairumtirdzniecības klientiem – atgriešana vai apmaiņa ir iespējama tikai pēc iepriekšējas vienošanās.
❌ Memory kristālus nevar atgriezt, jo tie satur konkrēta cilvēka vai mājdzīvnieka kremācijas pelnus.
❌ Rotaslietas ar pievienotiem pelniem nevar atgriezt.
✔️ Tikai neizmantotas un nebojātas rotaslietas bez personalizācijas var būt atgriežamas.
Vairumtirdzniecība & B2B
19. Esmu apbedīšanas biroja pārstāvis un vēlos piedāvāt jūsu produktus. Ko man darīt?
Mēs labprāt sadarbojamies ar apbedīšanas birojiem. Ja vēlaties piedāvāt mūsu produktus, varat sazināties ar mums, izmantojot B2B vairumtirgotāja reģistrācijas veidlapu šīs lapas apakšā vai šeit: B2B vairumtirgotāja reģistrācija.
Mēs piedāvājam pievilcīgu komisijas sistēmu mūsu apbedīšanas partneriem visā Eiropā.
20. Vai jūs piedāvājat vairumtirdzniecības atlaides apbedīšanas birojiem?
Jā, mēs piedāvājam izdevīgas vairumtirdzniecības atlaides apbedīšanas birojiem un krematorijām. Jūs varat sazināties ar mums tieši vai aizpildīt B2B reģistrācijas formu šīs lapas apakšā, lai pieteiktos vairumtirdzniecības kontam.
Parasti mēs nepieprasām minimālo pasūtījuma daudzumu, kas ļauj jums iegādāties produktus pēc nepieciešamības.
21. Kā es varu pieteikties savā kontā?
Ja jau esat reģistrējis savu kontu, varat pieslēgties šajā saitē (profila ikona lapas augšējā labajā stūrī).
🔹 Pieslēgšanās notiek tikai ar e-pasta palīdzību.
Katru reizi, kad vēlaties piekļūt savam kontam, ievadiet savu e-pastu un noklikšķiniet uz "Saņemt pieteikšanās saiti". Jūs saņemsiet uz laiku derīgu pieteikšanās saiti e-pastā. Noklikšķinot uz šīs saites, jūs tiksiet automātiski pieteikts savā kontā.
🔹 Pieteikšanās saite ir derīga 14 dienas un to var izmantot tikai vienu reizi.
Kad noklikšķināsiet uz saites, jūs tiksiet novirzīts uz e-veikalu jau pieteicies kā vairumtirdzniecības vai gala klients.
Kāpēc mēs neizmantojam paroles?
Paroļu vietā mēs izmantojam drošu e-pasta bāzētu pieteikšanos, kas ir drošāka metode. Pēc pieteikšanās jūs varat droši izdzēst pieteikšanās e-pastu.
✅ Klienti var veikt pasūtījumus arī kā viesi (bez pieteikšanās), taču, pieslēdzoties kontā, jūs iegūsiet piekļuvi:
. Izlases produktiem
. Pasūtījumu vēsturei
. Īpašām biedru atlaidēm
. Vairumtirdzniecības cenām (pieejams tikai pēc reģistrācijas ar PVN numuru)
22. Ko darīt, ja esmu vairumtirdzniecības klients, bet redzu cenas tikai ar PVN?
Lai skatītu cenas bez PVN (reverse charge) kā ES vairumtirdzniecības klients, jums ir šādas iespējas:
a) Reģistrējieties, izmantojot mūsu veidlapu šeit. Pēc jūsu konta verifikācijas mēs aktivizēsim vairumtirdzniecības cenas, ieskaitot cenas bez PVN. Reģistrācijai ir nepieciešams PVN numurs.
b) Ja jau esat reģistrējies kā parasts lietotājs un saņēmis pieteikšanās saiti, lūdzu, sazinieties ar mums no sava reģistrētā e-pasta. Pēc jūsu uzņēmuma datu apstiprināšanas mēs pārvērtīsim jūsu kontu par vairumtirdzniecības kontu un aktivizēsim cenas bez PVN.
✅ Ja jūsu vairumtirdzniecības konts jau ir izveidots un apstiprināts, jums ir jāpieslēdzas (nospiežot profila ikonu lapas augšējā labajā stūrī) un jāievada savs e-pasts, lai saņemtu pieteikšanās saiti.
❌ Nav iespējams pieteikties ar paroli, jo drošības nolūkos mēs izmantojam tikai e-pasta saites pieteikšanos.
23. Cik ilgs ir vairumtirdzniecības pasūtījuma apstrādes laiks?
Mēs cenšamies uzturēt visas stikla un citas urnas noliktavā, taču pieejamība var mainīties, ja kāds cits vairumtirgotājs nesen veicis lielu pasūtījumu.
📌 Stikla urnas:
. Ja noliktavā – piegāde iespējama 2–4 dienu laikā pēc rēķina apmaksas.
. Ja nav noliktavā – ražošana aizņem 3–5 nedēļas. Mēs iesakām uzturēt nelielu krājumu, lai izvairītos no piegādes kavējumiem.
📌 Memory kristāli:
Katrs gabals tiek izgatavots ar rokām pēc pasūtījuma, un ražošanas laiks ir 5–7 nedēļas. Lūdzu, informējiet savus klientus par paredzamo piegādes laiku.
24. Vai jūs nodrošināt apmācību vai vadlīnijas apbedīšanas biroju darbiniekiem par jūsu produktu prezentēšanu ģimenēm?
Jā, mēs piedāvājam apmācības apbedīšanas biroju darbiniekiem, lai palīdzētu viņiem labāk izprast mūsu produktus un pārliecinoši tos prezentēt ģimenēm.
Apmācības var notikt tiešsaistē reāllaikā vai klātienē iepriekš saskaņota biroja apmeklējuma laikā.
Mēs piedāvājam arī katalogus un brošūras ar mūsu produktiem. Tomēr šobrīd tie ir pieejami tikai vācu un angļu valodā. Pēc pieprasījuma varam nodrošināt arī PDF versijas.
Lielākiem pasūtījumiem (piemēram, 500 un vairāk eksemplāru) varam noorganizēt personalizētu brošūru drukāšanu jūsu valodā. Šīs profesionāli izstrādātās brošūras ir piemērotas izvietošanai prezentācijas stendos vai informācijas galdiņos.
25. Vai es varu iegādāties paraugu produktus, lai tos demonstrētu klientiem?
Jā, mēs ļoti iesakām demonstrācijas paraugus, lai klienti varētu redzēt un sajust produktus klātienē.
Mēs piedāvājam piemiņas paraugus, kas ir izgatavoti ar mūsu pašu pelniem kā ekspozīcijas gabali.
Par cenu un pieejamību lūdzu sazinieties ar mums, lai saņemtu paraugu produktu cenrādi.
26. Kādas maksājumu iespējas ir pieejamas vairumtirdzniecības / gala klientiem?
Vienīgais pieejamais maksājuma veids vairumtirdzniecības un gala klientiem ir priekšapmaksa (proforma rēķins).
Produkcija tiks uzsākta tikai pēc pilnas maksājuma summas saņemšanas.